Indholdsmarkedsføring er det nye sort inden for SEO

Søgemaskineoptimering handler om at tiltrække besøgende ved hjælp af de organiske søgeresultater. Midlet har i lang tid været links – og mange af dem. Men Google er ved at blive tilpas sofistikeret til, at man kvalitativt nu skal skaffe de rigtige links.

Her kommer indholdsmarkedsføring ind i spillet.

AdwordsIndholdsmarkedsføring handler om at lave så godt indhold, at de besøgende har lyst til at se det – og diverse sider har lyst til at linke til dig for at have lavet indholdet.

Det er en helt anden tankegang end blot at opbygge egne sider og linke fra disse. En taktik, der ellers har virket godt i lang tid, da søgemaskinerne ikke har været mere sofistikerede end som så.

Indholdsmarkedsføring er lig med en stor investering i de faktiske indhold. Indholdets kvalitet skal være af en anden verden – så godt, at brugerne har lyst til at linke.

Det har du mulighed for at lære mere om i søgemaskineoptimeringsmodullet fra online marketing uddannelsen udbudt af virksomheden Bigum & Co. Her kommer du godt rundt omkring søgemaskineoptimering anno 2014 – herunder hvad der virker, hvad der ikke virker og hvad du kan gøre for at komme foran dine konkurrenter.

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *